لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

ویژگی جدید «لینک‌های تماس» واتساپ چیست؟

  • کد خبر: ۱۳۰۵۱۶
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
ویژگی جدید «لینک‌های تماس» واتساپ چیست؟
پیامرسان محبوب واتساپ (WhatsApp) اکنون قابلیت جدید «لینک‌های تماس» یا «پیوند‌های تماس» (Call Links) را برای کاربران بیشتری ارائه می‌کند.

شهرآرانیوز - واتساپ در چند ماه گذشته روی ویژگی‌های جدید زیادی کار کرده است. یکی از جدیدترین ویژگی‌های این پیام‌رسان به ۱۰۲۴ نفر اجازه می‌دهد در چت‌های گروهی شرکت کنند. امکان نظرسنجی‌های گروهی هم در این قابلیت ایجاد شده است.

ویژگی جالب و مفید «لینک‌های تماس» یا «پیوند‌های تماس»، برای اولین‌بار ماه گذشته رونمایی شد و اکنون برای کاربران بیشتری در سراسر جهان عرضه می‌شود. مارک زاکربرگ ماه گذشته این قابلیت را معرفی کرد که با آن می‌توان لینک‌های تماس صوتی و تصویری را به اشتراک گذاشت.

اگر فردی به تماس شما بپیوندد واتساپ به شما اطلاع نمی‌دهد

وقتی به برگه تماس‌ها در برنامه واتساپ می‌روید، متوجه دکمه جدید «ایجاد پیوند تماس» می‌شوید که در بالای گزارش تماس شما سنجاق شده است. با ضربه‌زدن روی آن، دو گزینه برای تنظیم نوع تماس، یعنی صدا یا تصویر، در اختیار شما قرار می‌گیرد. پس از ایجاد تماس، می‌توانید پیوند دعوت آن را کپی کنید و با واتساپ یا هر پلتفرم اشتراک‌گذاری دیگری برای مخاطبین خود ارسال کنید.

کسانی که پیوند دعوت تماس واتساپ برایشان ارسال می‌شود، می‌توانند روی دکمه «پیوستن» بزنند و وارد تماس شوند. توجه داشته باشید که افراد می‌توانند هر زمانی که بخواهند به یک تماس بپیوندند و اگر شخصی به تماس بپیوندد واتساپ به شما اطلاع نمی‌دهد؛ بنابراین باید در تماس فعال باشید تا متوجه شوید چه کسی به تماس پیوسته است و چه کسی نه.

آن‌طور که Android Police اشاره کرده است، واتساپ همه تماس‌ها را تماس‌های گروهی درنظر می‌گیرد، حتی اگر شما فقط یک نفر را دعوت کرده باشید. تماس‌های پیوندی دارای نماد پیوند یا لینک هستند که شناسایی آن‌ها را در گزارش تماس‌ها آسان‌تر می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->